Reparatie

Televisie defect?
Veel electronische apparaten zijn niet meer zelf te repareren, of de kosten en tijd die we er zelf in moeten steken wegen niet op tegen de prijs van uitbesteding. Er zijn ook merken die geen orginele onderdelen meer uitleveren. Veel reparaties worden dus uitbesteed naar het orginele service centrum van het betreffende merk. Doordat wij dealer zijn van bijna alle belangrijke merken hebben wij ook een goed contact met de service centra van die merken. Hierdoor kunnen wij een goede prijs en snelle afhandeling bedingen. Tevens geldt er voor diverse artikelen een huisbezoek regeling vanuit het merk. Dan komt er een monteur van het service centrum bij u aan huis voor reparatie.

Garantie: Garantie-termijnen en voorwaarden verschillen per merk/per product. Belangrijk is dat u altijd de kassabon (garantiebewijs) bewaart en zeer wenselijk de volledige originele verpakking (voor TV’s verzoeken wij u de verpakking altijd compleet incl zakken/schuim etc te bewaren, zolang als u de TV in bezit heeft, dit in verband met eventueel toekomstig transport ivm service). Vooral bij goedkope producten is het bewaren van de verpakking raadzaam. Als de producten omgeruild dienen te worden op verzoek van het merk wordt een orginele verpakking gewenst. Het is raadzaam om van elektronica de kassabon te bewaren zolang als u het product in gebruik heeft.

Voor een (O)LED televisie kunnen wij u dus dringend adviseren de complete verpakking zo lang te bewaren als u het scherm in uw bezit heeft. Compleet betekent: De doos met schuim, zakken etc…Dit in verband met eventueel toekomstig transport. De orginele doos is namelijk de beste, veiligste en goedkoopste manier van verpakken.

Heeft u een defect product dat bij ons is aangeschaft?
Dan is het buiten garantie ook raadzaam om eerst contact met ons op te nemen. Wij zijn er niet alleen voor verkoop. We lossen het probleem graag netjes voor u op binnen de mogelijkheden die er zijn. De klacht zo snel en goed mogelijk verholpen en het kostenplaatje zo laag mogelijk houden. Een zeer belangrijke service die persoonlijk door ons wordt uitgevoerd. Een tevreden klant is het belangrijkste. Dat is de beste reclame naast onze zeer concurrerende en verrassend lage prijzen tov andere fysieke winkels voor uw televisie.

Wij dragen er zorg voor dat uw product snel op de juiste plaats is en houden voor u in de gaten dat het product zo snel mogelijk weer gerepareerd bij u terug is. Wij bemiddelen voor u bij grote/lastige defecten of herhaling van een klacht. Wij nemen dan voor u contact op met de importeur van het merk en het reparatiebedrijf om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen.

Als u uw reparatie aanbiedt, streven wij ernaar dat die binnen 24 uur naar het reparatie centrum verstuurd wordt.

Tevens houden wij voor u de kosten in de gaten. De gemiddelde doorlooptijd van een reparatie is verschillend per productgroep. Meestal duurt het 10 tot 15 werkdagen. Daar wij afhankelijk zijn vragen wij om uw begrip mocht het een keer iets langer duren door bijvoorbeeld levertijd van een onderdeel,vakantie’s of drukte. Wij houden de status van uw reparatie bijna dagelijks in de gaten en zullen het service centrum waar nodig contacteren om er spoed achter te zetten. Wij beschikken over diverse bruikleen-apparaten om het ongemak tot een minimum te beperken.

Per reparatie is er een bepaalde prijsopgavegrens, een bedrag waaronder er tot reparatie wordt overgegaan en waarboven de kosten eerst met u overlegd worden. Bij ongerepareerd retour betaalt u altijd de onderzoek en transport kosten. Voor meer informatie over deze bedragen bel, mail of bezoek ons (contactgegevens).

Alle elektronica kan en zal ooit defect gaan. Binnen garantie, net buiten garantie of na vele jaren. Een keer of meerdere keren. Wij vragen hiervoor uw begrip. Het kan immers gebeuren. Bij eventuele ontevredenheid of teleurstelling vragen wij u om hier menselijk over te communiceren. Het belangrijkste is natuurlijk dat u de klacht zo spoedig mogelijk bij ons meldt. Wij zullen ons uiterste best doen om het zo snel mogelijk, reeel, en naar tevredenheid binnen de mogelijkheden op te lossen.

Het is belangrijk dat u zoveel mogelijk plezier van uw aankoop heeft.
Een tevreden klant is voor ons de motivatie in ons werk.

Met vriendelijke groet,

Ivo en Rian Stevens
Stevens Televisies Budel-Schoot

 

Top
detelevisiespecialist.nl